Nákup diagnostického spotřebního materiálu - jednorázové sterilní pipety pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup diagnostického spotřebního materiálu - jednorázové sterilní pipety pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00021508
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00021508
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
17. 07. 2024 12:32
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
26. 07. 2024 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Dana
Surname
Koligová
koligovad@army.cz
Phone 1
+420 973487325
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostického spotřebního materiálu – jednorázové sterilní pipety pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín pro správné provedení mikrobiologického vyšetřování vzorků v akreditované laboratoři u VVetÚ Hlučín. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Dále požadujeme dodání produktového listu k poptávanému produktu. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Code from the NIPEZ code list
38437100-8
Name from the NIPEZ code list
Pipety
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
38437100-8
Name from the CPV code list
Pipety
SUBJECT-MATTER NAME
Pipety
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 11. 2024 14:14 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
02. 10. 2024 14:10 | Uveřejnění účastníků | |||
02. 10. 2024 14:10 | Uveřejnění výsledku | |||
02. 08. 2024 12:08 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
17. 07. 2024 12:32 | Uveřejnění zadávacích podmínek |